Wszystko, co robimy, ma związek z klientem, wywiad z Dariuszem Kurysiem, Kierownikiem ds. Rozwoju Biznesu

 
dariusz kurys 1

Każdego dnia staramy się poznawać potrzeby naszych klientów i odpowiadać na nie najlepiej dopasowanymi rozwiązaniami. Jednak jesienią, przez kilka tygodni, z większą intensywnością przyglądamy się naszym działaniom i staramy się częściej mówić o nich wewnątrz organizacji. Rozmawiamy z osobami, które w swojej codziennej pracy są blisko klienta, pytamy ich o to, nad jakimi projektami pracują w tej chwili i w jaki sposób budują trwałe i wartościowe relacje z naszymi klientami.

Rozmawiamy z Dariuszem Kurysiem, Kierownikiem ds. Rozwoju Biznesu, odpowiedzialnym za rozwój zindywidualizowanej oferty dla naszych klientów, opierającej się na kompleksowej obsłudze, doradztwie i partnerstwie.

Które, ze swoich ostatnich zadań uważasz za najbardziej skoncentrowane na kliencie?

Pracuję w części organizacji, w której wszystko, co robimy, ma jakiś związek z klientem. Praca w Go To Market to praca na styku dwóch zachodzących na siebie obszarów – klient i organizacja. Do tego jesteśmy częścią Działu Sprzedaży i jeśli bezpośrednio nie mamy kontaktu z klientem w danym miejscu styku, to naszym zadaniem jest wyposażyć w odpowiednie narzędzia marketingowe koleżanki i kolegów, którzy są na pierwszej linii frontu.

Jakie wyzwania stoją przed Tobą w kontekście efektywnej współpracy z klientem?

Wyzwania, jakie stoją przed nami są takie same jak dla całej organizacji. Razem pracujemy na jeden wynik. Natomiast bezpośrednio odpowiadamy za wsparcie sprzedaży w wielu obszarach – oferty wartości, trade marketingu, brandingu i rebrandingu, kreowania i obsługi programów lojalnościowych, kreowania nowych produktów w zakresie komunikacji, opakowania i strategii wdrożenia na rynek oraz realizację wszystkich wydarzenia, które dzieją się w segmencie B2B & B2C.

A to, co teraz jest dla nas wszystkich ważne, to odpowiedź na pytanie: Jak zbudować lojalność i unikatową ofertę wartości dla naszych klientów?

To, co stoi przed nami to uruchomienie w przyszłym sezonie platformy lojalnościowej w segmencie dystrybucji – to zdecydowanie coś więcej niż zwykły program lojalnościowy, w którym klienci zdobywają punkty za realizowane zakupy. Będziemy zwracali uwagę na rzeczy budujące lojalność w szerszej perspektywie. W naszej branży nikt nie korzysta jeszcze z takiego narzędzia.

Na koniec chciałbym też podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat ostatniego naszego wydarzenia, jakim było wdrożenie na rynek specjalistycznego produktu do wykonywania podkładów podłogowych iX CPP20. To zupełnie świeży temat – od 17 września produkt jest dostępny z jednego z naszych zakładów. Obecnie trwa launch produktu na rynku. Ponieważ iX CPP20 otwiera nową serię produktów dla profesjonalistów, nasz model biznesowy dla niego jest nieco inny niż dla cementu workowanego, który jest naszym flagowym produktem w segmencie dystrybucji. Zmieniamy tu nieco ciężar naszych działań. Dużą rolę do odegrania przy rozwijaniu tego produktu mają też działy wspierające, takie jak Doradztwo Techniczne.