Nowy dyrektor sprzedaży cementu stawia na innowacje

 

maciej sypek lafarge

Maciej Sypek od 12 lat związany jest z firmą Lafarge, przede wszystkim w obszarach wsparcia technicznego, badań i rozwoju, sprzedaży oraz marketingu. Na nowym stanowisku będzie rozwijać strategię sprzedaży opartą na innowacjach oraz zaawansowanym doradztwie technicznym.

- Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu w Lafarge dobrze rozumiem branżę, specyfikę prowadzenia naszego biznesu oraz potrzeby naszych klientów. Jestem przekonany, że przyczyni się to do skutecznego wdrażania innowacji w branży materiałów budowlanych. Stworzymy w ten sposób wartość dodaną dla naszych Klientów, których zaufanie jest dla Lafarge niezmiennym priorytetem – powiedział Maciej Sypek, nowy Dyrektor Generalny Sprzedaży Cementu i B2B/B2C w Lafarge w Polsce.

Wcześniej Maciej Sypek pełnił funkcje m.in. Kierownika ds. Kluczowych Klientów oraz Kierownika Segmentu B2B/B2C. Stworzył w Lafarge Krajowy Dział Wsparcia Technicznego oraz Centrum Obsługi Reklamacji. Od 2017 do 2019 roku, jako Dyrektor Marketingu Technicznego, kierował pracą zespołów odpowiedzialnych za działalność badawczo-rozwojową, wsparcie techniczne oraz obsługę reklamacji.

Maciej Sypek jest absolwentem Technologii chemicznej na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Uzyskał dyplom MBA w Polsko-Amerykańskiej Szkole Biznesu na Politechnice Krakowskiej oraz MBA Politechniki Warszawskiej w ramach LafargeHolcim Discovery Programme. W 2018 roku rozpoczął również studia doktoranckie na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Prywatnie jest szczęśliwym mężem oraz tatą dwójki wspaniałych dzieci. Interesuje się sportami siłowymi, dietetyką oraz ogrodnictwem, a w wolnych chwilach lubi czytać i podróżować.