Lafarge w Polsce z nowym Dyrektorem Generalnym Sprzedaży Cementu i B2B/B2C stawia na doradztwo techniczne oraz innowacyjne produkty i usługi

12.06.2019
 

maciej sypek lafarge

Maciej Sypek został nowym Dyrektorem Generalnym Sprzedaży Cementu i B2B/B2C Lafarge w Polsce. Od 12 lat związany jest z firmą, przede wszystkim w obszarach wsparcia technicznego, badań i rozwoju, sprzedaży oraz marketingu. Obecnie Maciej Sypek będzie rozwijać nową strategię sprzedaży opartej na innowacjach oraz zaawansowanym doradztwie technicznym.

Przed powołaniem na stanowisko Dyrektorem Generalnym Sprzedaży Cementu i B2B/B2C Maciej Sypek pełnił funkcje m.in. Kierownika ds. Kluczowych Klientów oraz Kierownika Segmentu B2B/B2C. Stworzył w Lafarge krajowy dział wsparcia technicznego oraz Centrum Obsługi Reklamacji. Od 2017 do 2019 roku, jako Dyrektor Marketingu Technicznego, kierował pracą zespołów odpowiedzialnych za działalność badawczo-rozwojową, wsparcie techniczne oraz obsługę reklamacji.

- Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu w Lafarge dobrze rozumiem branżę, specyfikę prowadzenia naszego biznesu oraz potrzeby naszych klientów. Jestem przekonany, że przyczyni się to do skutecznego wdrażania innowacji w branży materiałów budowlanych. Stworzymy w ten sposób wartość dodaną dla naszych Klientów, których zaufanie jest dla Lafarge niezmiennym priorytetem – powiedział Maciej Sypek, nowy Dyrektor Generalny Sprzedaży Cementu i B2B/B2C w Lafarge w Polsce.

Maciej Sypek planuje budować i rozwijać skuteczny i zgrany zespół sprzedażowy. Celem jest wdrożenie nowej strategii opartej na innowacyjnych produktach, nowych usługach i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych.

- Pierwsze tygodnie pracy na nowym stanowisku wypełnią mi liczne spotkania z kluczowymi Klientami oraz członkami zespołu sprzedaży. Podstawą działania w biznesie jest dla mnie transparentność i uczciwość, co jest wyrazem szacunku zarówno dla Klientów jak i współpracowników – dodaje Maciej Sypek.

Lafarge w Polsce opiera swoją strategię sprzedaży cementu między innymi na rozwoju portfolio innowacyjnych produktów przyjaznych środowisku, przyczyniających się do zmniejszania emisji CO2. W ofercie znajdują się np. produkty o zmniejszonej zawartości klinkieru, czy zwiększonym udziale dodatków do cementu pochodzących z recyklingu. Firma wdraża nowoczesne technologie zarówno w procesach produkcji, jak również w obszarach jakości produktów i obsługi Klientów.