W trosce o klientów i partnerów

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19 naszym priorytetem jest zachowanie ciągłości biznesowej. Produkcja w naszych zakładach trwa, a produkty są dla Państwa dostępne.

 
covid na budowie

Ściśle monitorujemy najnowsze doniesienia Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS), przestrzegamy zaleceń GIS, Ministerstwa Zdrowia i Medicover oraz na bieżąco podejmujemy szereg środków ostrożności dla zdrowia i bezpieczeństwa naszych Klientów, dostawców i pracowników.

Zamówienia będą przyjmowane i realizowane na bieżąco.

Lafarge w trosce o klientów

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo podjęliśmy następujące działania:

  • zamieniliśmy (tam, gdzie było to możliwe) dostawy na transport realizowany przez Lafarge w celu ograniczenia rotacji osób na zakładach
  • ograniczyliśmy liczbę pracowników w naszych lokalizacjach z utrzymaniem ciągłości pracy
  • zamknęliśmy nasze zakłady dla gości z zewnątrz
  • możemy odmówić obsługi kierowców z wyraźnymi objawami przeziębienia takimi jak: kaszel, duszności oraz wysoka temperatura
  • wyposażyliśmy punkty obsługi kierowców w ogólnodostępne dodatkowe środki do dezynfekcji
  • załadunek cementu luzem odbywa się trybie samoobsługowym bez konieczności kontaktu
  • wykluczyliśmy lub ograniczyliśmy do minimum konieczność kontaktu bezpośredniego kierowców z pracownikami obsługi terminali wagowych

 

Lafarge w Polsce to odpowiedzialny partner. Od początku pandemii koronawirusa (COVID-19) nasze siły sprzedaży są w pełni dostępne za pośrednictwem telefonów oraz poczty elektronicznej.

 

Jak postępować w czasie pandemii - informatory

Przygotowaliśmy dla naszych Klientów dwa informatory postępowania w czasie pandemii: informator ogólny, w którym zawarte są najważniejsze zasady postępowania oraz informator dedykowany organizacji działań na terenie budowy.

 

Dokumenty do pobrania

  • Instrukcja postępowania w związku z zagrożeniem zakażeniem koronawirusem (pdf, 565.79 KB)
  • Instrukcja COVID na budowie - organizacja działań na terenie budowy (pdf, 712.02 KB)
 
audioteka lafarge

Dbamy o klientów "po godzinach"

Myślimy o naszych partnerach nie tylko w kontekście biznesowym.

Dla 150 Klientów zespół marketingu zapewnił bezpłatny dwumiesięczny dostęp do Audioteki, w której znajduje się nielimitowany dostęp do audiobooków i podcastów. Przekazaliśmy 240 szt. rodzinnych gier planszowych, które mamy nadzieję umilą naszym Klientom czas spędzony z najbliższymi.