• Wyślij do
  • Drukuj
  • Ulubione
Strefa Wsparcia Klienta

Zapraszamy do kontaktu z LafargeHolcim

Mając na uwadze Państwa potrzeby stworzyliśmy – Strefę Wsparcia Klienta. Zakres działalności strefy to Centrum Obsługi Klienta (COK),

Dział Wsparcia Technicznego i Centrum Obsługi Reklamacji (COR).

 

F.A.Q. / Najczęściej zadawane pytania 1 : Centrum Obsługi Klienta (COK)

Za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta mogą Państwo:


- złożyć zamówienie na cement, popioły i kruszywa,
- sprawdzić jego status,
- przekazać harmonogramy dostaw oraz złożyć awizację na odbiór z zakładów,
- otrzymać pomoc w przypadku trudności związanych z zamówieniem bądź dostawą,
- uzyskać podstawowe informacje handlowe.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

COK - Cement, Popioły
Bezpłatna Infolinia - 800 CEMENT, 800 23 63 68
tel.: 52 586 55 55
fax: 52 586 55 25
e-mail: cok@lafargeholcim.com


ECOK- Elektroniczne Centrum Obsługi Klienta

 

Ogólne warunki sprzedaży i dostawy wyrobów Lafarge Cement SA

General Terms of Sale and Delivery - Lafarge Cement SA

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


COK - Kruszywa
Bezpłatna Infolinia - 800 800 225
fax: 52 586 55 30
e-mail: cokkruszywa@lafargeholcim.com

 

Ogólne Warunki Sprzedaży

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Biuro COK jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00, 
w okresie od 01 grudnia do 28 lutego w godzinach od 7:00 do 16:00.


F.A.Q. / Najczęściej zadawane pytania 2 : Dział Wsparcia Technicznego

Doradztwo techniczne w zupełnie nowej odsłonie. Nadajemy nowy kształt krajowemu zespołowi doradztwa technicznego, którego celem będzie wsparcie Klientów w Segmencie Infrastruktury drogowej, Budynków a także dla Producentów przemysłowych i Firm wykonawczych.



Oferta w zakresie doradztwa technicznego obejmuje:

  • prowadzenie doradztwa technologicznego dla producentów betonu towarowego, prefabrykacji oraz suchych mieszanek;
  • współpracę z firmami wykonawczymi w zakresie praktycznego wsparcia technicznego;
  • prowadzenie szkoleń produktowych i aplikacyjnych;
  • przygotowywanie analiz i ekspertyz technicznych;
  • konsultacje w zakresie specyfikacji, norm, rozporządzeń i wymagań technicznych.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Krajowy Kierownik ds. Wsparcia Technicznego

Maciej Sypek

maciej.sypek@lafargeholcim.com

Zapraszamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Kliknij tutaj.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doradcy Techniczni dla Producentów
(produkcja betonu towarowego, prefabrykatów betonowych oraz suchych mieszanek)
odpowiadają m.in. za:

  • dostarczanie informacji technicznej o produktach i rozwiązaniach LafargeHolcim;
  • dobór optymalnych surowców wraz z opracowaniem recept betonu;
  • optymalizację kosztów produkcji;
  • pomoc przy rozwoju nowych produktów Klientów;
  • wsparcie w tworzeniu Zakładowej Kontroli Produkcji;
  • podnoszenie wiedzy technicznej Klientów.

Agnieszka Klabacha

tel: 502 786 152

agnieszka.klabacha@lafargeholcim.com

 

Magdalena Cieślak

tel: 502 786 390

magdalena.cieslak@lafargeholcim.com


Adrian Sowa

tel: 502 786 076

adrian.sowa@lafargeholcim.com


Marek Kaszowski

tel: 502 786 011

marek.kaszowski@lafargeholcim.com

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Doradcy Techniczni dla Wykonawców 

(beton towarowy z naciskiem na produkty specjalne VAP i cementy workowane)

odpowiadają m.in. za:

 

  • konsultacje i proponowanie rozwiązań technicznych dla budownictwa mieszkaniowego i niemieszkaniowego;
  • rozwiązywanie problemów na budowach;
  • podnoszenie wiedzy technicznej Klientów.
  

Jakub Boroński

tel.: 502 786 510

jakub.boronski@lafargeholcim.com

 

Obszar działania: woj. zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, mazowieckie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie

 

Marcin Sobczyk

tel.: 502 786 074

marcin.sobczyk@lafargeholcim.com

 

Obszar działania: woj. podkarpackie, lubelskie, małopolskie, śląskie, świętokrzyskie, łódzkie, opolskie, dolnośląskie    

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Doradcy Techniczni dla Klientów infrastrukturalnych:

 

Jarosław Rokita

tel: 502 786 164
jaroslaw.rokita@lafargeholcim.com

 

Obszar działania: woj. mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie.

 

Grzegorz Schmidt
tel: 502 786 037
grzegorz.schmidt@lafargeholcim.com

 

Obszar działania: woj. łódzkie, podkarpackie, malopolskie, świętokrzyskie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, lubelskie.


F.A.Q. / Najczęściej zadawane pytania 3 : Doradcy techniczni dla Klientów infrastrukturalnych

Jarosław Rokita

tel: 502 786 164
jaroslaw.rokita@lafargeholcim.com

 

Obszar działania: woj. mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie.

 

Grzegorz Schmidt
tel: 502 786 037
grzegorz.schmidt@lafargeholcim.com

 

Obszar działania: woj. łódzkie, podkarpackie, malopolskie, świętokrzyskie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, lubelskie.


F.A.Q. / Najczęściej zadawane pytania 4 : Doradcy techniczni dla Producentów

 

Zapraszamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Kliknij tutaj.


F.A.Q. / Najczęściej zadawane pytania 5 : Doradcy techniczni dla Wykonawców

 

Zapraszamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Kliknij tutaj.


F.A.Q. / Najczęściej zadawane pytania 6 : Centrum Obsługi Reklamacji (COR)

 

Za pośrednictwem Centrum Obsługi Reklamacji mogą Państwo:

 

- złożyć reklamację i sprawdzić jej status,

- uzyskać wsparcie i doradztwo w całym jej procesie.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Centrum Obsługi Reklamacji (COR)

 

tel.:  +48 572 727 450

e-mail: cor.pl@lafargeholcim.com

formularz zgłoszeniowy, kliknij tutaj

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Biuro COR jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zapraszamy do zapoznania się z filmem dotyczącym COR.

 

 

 


  • Wyślij do
  • Drukuj
  • Ulubione
LafargeHolcim. Cement, aggregates, Concrete.